Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Írogatok

Gondolatok,amik lehet, hogy nem csak nekem szólnak

Gondolatok,amik lehet, hogy nem csak nekem szólnak

Több mint filmajánló!

Add tovább mozgalom, avagy mivel tudod szegíteni, hogy jobb világban éljünk!?

2021. február 06. - Fodor István83

A jövő kezdete című filmet évekkel ezelőtt láttam először. Megindító és meghatározó élmény volt. Elég jól ábrázol olyan emberi élethelyzeteket, amik a környezetünkben is előfordulhatnak és ugyanakkor szemléltet megoldásokat is. Alkoholizmus és más függőségek, családon belüli erőszak, utcára kerülés, öngyilkossági kísérlet, gyermekkori traumák, félelem, szégyen-szégyenlősség, kényszeresség, párkapcsolat, mintakövetésből bűnözővé válás is megjelenik benne, mindamellet a bártorság, segítés, megbocsátás, öröm, szeretet sok-sok formája is.    

ajovo.jpg a-jovo-kezdete.jpg

Kíváncsi vagyok, hogy Neked milyen gondolatok, érzelmek jöttek fel a film kapcsán! Van kedved megosztani?
Több ismerősömtől hallottam már, hogy tett meg olyan dolgot valamilyen példa láttán, ami túlmutat azon, hogy "osszuk meg ezt a történetet az oldalunkon’ vagy ’küldd tovább ismerőseidnek láncon’.


Az én gondolataim szerint minden apró segítő gesztus, amit tudatosan megteszünk, kicsit jobbá teszi a világot. Egy kedves szó, gondolat egy mosoly szebbé teheti egy másik ember napját és nem kerül semmibe. Van aki a pénzét is használja, mint például Vivi, aki egy idős bácsi gyógyszereit fizette ki, aki előtte állt a sorban, mert nem volt nála elég pénz, vagy Viki aki egy termékből többet vesz és odaadja a kasszásnak szép napot kívánva. Vagy sok ezer önkéntes, aki valamilyen ügy érdekében idejét adja valami jó létrejöttébe.  

1-1-1.jpg

Ez 4 perc esszencia belőle:   
https://www.youtube.com/watch?v=6FcBYzhdQnQ&t=13s

A teljes film:
https://videa.hu/.../a-jovo-kezdete-2000-drama-film...

A bejegyzés trackback címe:

https://felismeres-happyness.blog.hu/api/trackback/id/tr1516417406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása