Írogatok

Gondolatok,amik lehet, hogy nem csak nekem szólnak

Gondolatok,amik lehet, hogy nem csak nekem szólnak

10 perces külföldi utazásom!

2018. szeptember 23. - Fodor István83

Nem akartam étkezéssel túl sok időt tölteni ma, így beugrottam egy gíroszra a "Magyar" pizza büfé lánchoz.

Leültem szembe a pulttal és bambultam egy picit, amíg az ebédem készül! 

Az autentikus arab zene pont olyan hangerővel szólt, ami nem túI hangos, de pont kizökkentett a következő feladatomra fókuszálás ketrecéből. Elkezdtem figyelni a két feltehetően arab srácot, miközben tették a dolguk.

Táncikálva, a szövegbe bele-bele énekelve egymással beszélgetve örömben készítették az ebédem. 

Magával ragadt a hangulatuk! Egy külföldi kultúrában éreztem magam. Éreztem a napfényt, a forró homok izzását, a levegő belélegzésével átéltem a világukat. Nagyon kellemes szívet melengető érzést éltem meg.

Ahogy ettem a gíroszom a zene véget ért, és vele együtt visszatértem az étterembe éber utazásomból. A két srác az egyik telefonját nézte és kommentálta valamely arab hangzású nyelven, majd pár gondolat erejéig angolul,

majd egy mondat a végére magyarul: "engem nem zavar ha szűz én szexelni akarok"  Eztán a másik is elővette telefonját és két külön asztalnál nyomkodva ültek. 

Lehet, hogy minden ember egy bizonyos szintig egyforma?! Lehet, hogy érdemes a belső tudatosságot fejleszteni, hogy magasabb minőségben tudjunk létezni...

A bejegyzés trackback címe:

https://felismeres-happyness.blog.hu/api/trackback/id/tr3214257565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása