Írogatok

Gondolatok,amik lehet, hogy nem csak nekem szólnak

Gondolatok,amik lehet, hogy nem csak nekem szólnak

Rövid élménybeszámoló

Soós Zoltán „VIP magabiztos fellépés és előadás”

2018. november 12. - Fodor István83

Soós Zoltánt mindig is az előadás nagymesterének tartottam. Először a Drogmentes Maraton ügyvezetőjeként láttam színpadon beszélni majd több száz fős rendezvény „házigazdájaként”. Akkor belül gondoltam, ha egyszer nagyközönség előtt kell beszélnem, azt így szeretném csinálni. Profin, lámpaláz nélkül, a közönség figyelmét és érdeklődését megtartva, hogy jól érezzék magukat egy előadás után és emlékezzenek arra, milyen hasznos dolgokat mondtam és ezeket Ők is kipróbálják életükben. Gratuláltam is neki egy előadás után, hogy mennyire tetszett a beszélőkéje és bejelöltem facebook-on. Később láttam, hogy megjelent a „Beszélj magabiztosan mások előtt” könyve és előadásokat is tart. Majd egyszer több optika ajánlása közül a miénket választotta, hogy szemüveget készíttessen. Ezt már jelnek vettem, hogy foglalkozzak az előadói képességem fejlesztésével.

46148736_1006852722821113_1267406031135178752_n.jpg

Nagy probléma volt számomra, hogy nagyobb közönség elé kiálljak, és összetett gondolatokat mondjak. A munkatársaim előtt zavartalanul tudtam kiselőadást tartani, de amint sorokban ültek velem szemben -akár ismerős- emberek, beblokkoltam és a jegyzetemet sem tudtam elolvasni. Nagyon zavart, amikor és előadáson részt vettem és az előadó monoton hangon elmondta a mondókáját. Úgy gondoltam, én még azon a szinten sem vagyok, hogy ezt megtegyem.
Zoltán „VIP magabiztos fellépés és előadás” 2 napos programját úgy építette fel, hogy kis elméleti anyagokat a gyakorlaton történő kipróbálás követett. Így hamar át tudtunk lendülni tudati nehézségeinken és egyből kipróbálhattuk, hogy is működik.
Megtanultam és segédeszközöket kaptam, hogyan építsek fel egy jó és tartalmas előadást és miután kellőképpen begyakoroltam ki is álljak és magabiztosan előadjam. 

46134623_2157623271221045_1896991732139032576_n.jpg

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://felismeres-happyness.blog.hu/api/trackback/id/tr714368943

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása